Lukaku kerran maalasi tavoite kuivuus yhdistettynä pisteytys vähemmän vastustajia, belgialainen hyökkääjä oli paljon kritiikkiä ja painostusta. Lukaku lopulta vapautti kaiken paineen sydämessä lähettämällä sunnuntaina auttamaan Manchester Unitedia lyödä entistä Chelsean klubia: ansaitsen ihmisten kunnioituksen. Vaikka Lukaku on saavuttanut 22 maalia Manchester Unitedille, mutta Chelsean Real Madrid lasten paita tavoite on "musta ja kova" kuudennella joukkueella, joka saavutti ensimmäisen maalin, Lukaku sanoi: "Joka vuosi ihmiset odottavat Olin voinut saada 20+ maalia ja olen tehnyt sen joka vuosi viimeisten 10 vuoden aikana ja luulen, että olen osoittautunut itselleni, joten odotan enemmän kunnioitusta, mutta nyt se on tilanne, johon voin vain valita Kun arvostelemme ulkopuolista maailmaa, haluan vain jatkaa ja osoittaa kykyni Portugali paita ihmisille. " Vaikka tämä on Loukakou kuudes Valioliigan kampanja Barcelona lasten paita viime kaudella, mutta hän kehotti ihmisiä unohtamatta
hän on vain 24-vuotias: "Kyllä, koska olen pelannut ammattimainen liiga pitkään, minun 16-vuotiaan aloitti uransa, joka Minun on vain jatkettava kovasti töitä, mielestäni pisteet ovat hyvät, olen tehnyt paljon palloja tällä kaudella, haluan vain jatkaa tätä suorituskykyä. Voin edelleen parantaa kaikilla osa-alueilla, olin 24-vuotias, Luulen, että minulla on vielä paljon tilaa kasvulle, joten en koskaan tavata, haluan aina paremmin, tämä on hyvä haaste. " Manchester United voittaa Chelsean anna Lukaku edelleen vakuuttunut siitä, että hän on oikea valinta liittyä Manchester United viime kesänä: "Kun minä tehdä päätöstä, kuuntelen sisäisen äänen, olen tehnyt oikean valinnan kuten näette, minun tilanne nyt. no, valmentajat ja joukkuetoverit ovat jatkuvasti työntää edistymistäni päivittäin, jotkut mitä haluan voittaa Manchester United. pelasin maailman suurin seura, mutta tämä ei riitä, haluan myös voittaa otsikot. " "Niin Argentiina paita kauan kuin pystyin johtamaan joukkueensa voittaa, olen todella tyytyväinen. Kuten pelaaja, olen henkilökohtaisesti eivät taistele, Mielestäni syy, miksi monet nykypäivän huippupelaajia tunnistanut sen, koska ne saatiin merkittäviä mestaruuden, ja minä Haluan olla osa heitä, ja tuleva tie on pitkä, mutta olen kunnianhimoinen ja jatkan kovasti töitä kaikkien otteluiden voittamiseksi joukkueelle. " Loukakou myös vetosi erityisesti Premier työntämällä NBA oppia, käyttöönotto North-South All-Star Game: "Minulla on idea, NBA All-Star Game, eikö teistäkin meidän pitäisi tehdä kudosta Valioliigassa vs etelässä Pohjois All-Star? All-Star, fanien äänestäjät! "